NEKÜNK FONTOSAK AZ ÖN ÜGYFELEI!
NEKÜNK FONTOSAK AZ ÖN ÜGYFELEI!
AZ ÖN ÜGYFELEI MEGÉRDEMLIK A PRÉMIUM SZINTŰ KISZOLGÁLÁST.
MI ENNEK LEHETŐSÉGÉT
TEREMTJÜK MEG.
Az ügyfélszolgálat ember-ember közötti kommunikáció, melynek minősége meghatározza, hogy hogyan fognak az ügyfelei az Ön cégéről vélekedni.
Csapatunkkal az ügyfelek érdekeit tartjuk szem előtt, célunk a teljeskörű, udvarias kiszolgálás.
Minden ügyfelünk kiemelt figyelmet kap és ezt érzik is.
AZ ÖN ÜGYFELEI MEGÉRDEMLIK A PRÉMIUM SZINTŰ KISZOLGÁLÁST.
MI ENNEK LEHETŐSÉGÉT
TEREMTJÜK MEG.
Az ügyfélszolgálat ember-ember közötti kommunikáció, melynek minősége meghatározza, hogy hogyan fognak az ügyfelei az Ön
cégéről vélekedni.Csapatunkkal az ügyfelek érdekeit tartjuk szem előtt, célunk a teljeskörű, udvarias kiszolgálás.
Minden ügyfelünk kiemelt figyelmet kap és ezt érzik is.
MIT JELENT A PRÉMIUM ÜGYFÉLSZOLGÁLAT?
MEGOLDJUK A PROBLÉMÁKAT
Nem az adminisztráció a cél, hanem megválaszoljuk, megszerezzük a válaszokat ügyfelei kérdéseire. Nálunk nincs időkorlát az ügyfeleivel töltött idő kapcsán.
FELVESSZÜK A TELEFONT
Tudjuk, hogy senki nem szeret várakozni vagy hosszasan gombokat nyomogatni, ha kérdése, problémája van.
SZERETÜNK SEGÍTENI
Kollégáink szeretik a munkájukat és ez érződik a kommunikáción is. Fontos, hogy a beszélgetés alatt az Ön ügyfelei is jól érezzék magukat.
NEM FÁRADUNK EL
A századszor feltett kérdésre is ugyanolyan kedvesen válaszolunk, mert az a kérdés fontos az Ön ügyfeleinek.
MEGOLDJUK A PROBLÉMÁKAT
Nem az adminisztráció a cél, hanem megválaszoljuk, megszerezzük a válaszokat ügyfelei kérdéseire. Nálunk nincs időkorlát az ügyfeleivel töltött idő kapcsán.
FELVESSZÜK A TELEFONT
Tudjuk, hogy senki nem szeret várakozni vagy hosszasan gombokat nyomogatni, ha kérdése, problémája van.
SZERETÜNK SEGÍTENI
Kollégáink szeretik a munkájukat és ez érződik a kommunikáción is. Fontos, hogy a beszélgetés alatt az Ön ügyfelei is jól érezzék magukat.
NEM FÁRADUNK EL
A századszor feltett kérdésre is ugyanolyan kedvesen válaszolunk, mert az a kérdés fontos az Ön ügyfeleinek.
BÍZZA RÁNK ÜGYFÉLSZOLGÁLATI FELADATAIT. ÜGYFELEI ELÉGEDETTEK LESZNEK.
Rólunk
MONDTÁK:
„Ha kérdésem van, felhívom az ügyfélszolgálatot, ahol a kedves hölgyek minden kérdésre válaszolnak!"
„Mindig olyan kedvesek velem az ügyfélszolgálaton”
„Nagyon szépen köszönöm a kedvességét!”
"Még ilyen segítőkész hölgyekkel nem találkoztam. Akárhányszor telefonáltam mindig nagyon segítőkészek voltak, akár többször is elmagyarázták amit kérdeztem. Én gyógypedagógus vagyok és tudom milyen, "beteg" gyerekekkel beszélni és kértem, hogy úgy magyarázzák el, mint a dedósoknak. A hölgyek nagyon készségesek voltak, mondtam, hogy leírom... és ekkor is türelmesek voltak, hogy nyugodtan jegyzeteljek. Nagyon köszönöm mindegyiküknek!"
„Nagyon köszönöm kedvességét és segítőkészségét!
„Nagyon szépen köszönöm az Ön által nyújtott telefonos segítséget. Külön köszönöm, hogy az e-mailemet követően nagyon rövid időn belül telefonon visszahívott és kedvesen, türelmesen az általam kért segítségen felül még további információval szolgált a sikeres kitöltéshez és beküldéshez!”
„Köszönöm szépen a segítőkész tájékoztatást.”
„Köszönöm a rendkívüli segítőkészségét. Szép napot kívánok!”
„Nagyon szépen köszönöm a gyors válaszukat!”
„Nagyon köszönöm az elszámolhatósághoz nyújtott részletes és megnyugtató válaszát!”
„Nagyon szépen köszönjük munkájukat és a segítséget.”
„Az ügyfélszolgálat nagyon segítőkész, bármilyen kérdés van, segítenek”
„Jobb, ha hívod őket, nagyon segítőkészek mindig.”
„Ma hívtam őket vonalasról. Az 1-es mellék simán ment, kedvesen választ kaptam azonnal.”
VEGYE FEL VELÜNK A KAPCSOLATOT!
Amikor az Ön leendő ügyfelei vásárolni szeretnének Öntől, akkor megválaszoljuk, hogy:
- Mikor van nyitva az üzlet?
- Van-e a termék raktáron?
- Ha nincs, mikor lesz elérhető?
- Visszahívjuk, ha elérhető lesz a termék.
Amennyiben bővebb, részletesebb termék információkra kíváncsiak, akkor megszerezzük ezen információkat, és visszajelzünk.
NEKÜNK FONTOSAK
AZ ÖN ÜGYFELEI!
Folyamatosan kommunikálunk meglévő ügyfeleivel.
Akár ők hívnak, mert:
- hibát jelentenek be
- garanciális ügyintézésre van szükségük
- további kérdéseik vannak a termékkel
- segítségre van szükségük
Akár mi hívjuk őket,
- hogy megkérdezzük, elégedettek voltak-e?-
- kötelező szerviz időpont miatt
- alkatrész, vagy kellékanyag utánrendelés miatt
- adategyeztetések kapcsán
- termék visszahívás miatt
- hogy elhívjuk őket a rendezvényére, kiállítására
- adategyeztetések lebonyolítása
Megkérdezzük a régen látott, inaktív ügyfeleiket, hogy mire van szükségük.