NEKÜNK FONTOSAK AZ ÖN ÜGYFELEI!

NEKÜNK FONTOSAK AZ ÖN ÜGYFELEI!

AZ ÖN ÜGYFELEI MEGÉRDEMLIK A PRÉMIUM SZINTŰ KISZOLGÁLÁST.
MI ENNEK LEHETŐSÉGÉT
TEREMTJÜK MEG.

Az ügyfélszolgálat ember-ember közötti kommunikáció, melynek minősége meghatározza, hogy hogyan fognak az ügyfelei az Ön cégéről vélekedni.

Csapatunkkal az ügyfelek érdekeit tartjuk szem előtt, célunk a teljeskörű, udvarias kiszolgálás.

Minden ügyfelünk kiemelt figyelmet kap és ezt érzik is.

AZ ÖN ÜGYFELEI MEGÉRDEMLIK A PRÉMIUM SZINTŰ KISZOLGÁLÁST.
MI ENNEK LEHETŐSÉGÉT
TEREMTJÜK MEG.

Az ügyfélszolgálat ember-ember közötti kommunikáció, melynek minősége meghatározza, hogy hogyan fognak az ügyfelei az Ön
cégéről vélekedni.

Csapatunkkal az ügyfelek érdekeit tartjuk szem előtt, célunk a teljeskörű, udvarias kiszolgálás.

Minden ügyfelünk kiemelt figyelmet kap és ezt érzik is.

MIT JELENT A PRÉMIUM ÜGYFÉLSZOLGÁLAT?

MEGOLDJUK A PROBLÉMÁKAT

Nem az adminisztráció a cél, hanem megválaszoljuk, megszerezzük a válaszokat ügyfelei kérdéseire. Nálunk nincs időkorlát az ügyfeleivel töltött idő kapcsán.

FELVESSZÜK A TELEFONT

Tudjuk, hogy senki nem szeret várakozni vagy hosszasan gombokat nyomogatni, ha kérdése, problémája van.

SZERETÜNK SEGÍTENI

Kollégáink szeretik a munkájukat és ez érződik a kommunikáción is. Fontos, hogy a beszélgetés alatt az Ön ügyfelei is jól érezzék magukat.

NEM FÁRADUNK EL

A századszor feltett kérdésre is ugyanolyan kedvesen válaszolunk, mert az a kérdés fontos az Ön ügyfeleinek.

MEGOLDJUK A PROBLÉMÁKAT

Nem az adminisztráció a cél, hanem megválaszoljuk, megszerezzük a válaszokat ügyfelei kérdéseire. Nálunk nincs időkorlát az ügyfeleivel töltött idő kapcsán.

FELVESSZÜK A TELEFONT

Tudjuk, hogy senki nem szeret várakozni vagy hosszasan gombokat nyomogatni, ha kérdése, problémája van.

SZERETÜNK SEGÍTENI

Kollégáink szeretik a munkájukat és ez érződik a kommunikáción is. Fontos, hogy a beszélgetés alatt az Ön ügyfelei is jól érezzék magukat.

NEM FÁRADUNK EL

A századszor feltett kérdésre is ugyanolyan kedvesen válaszolunk, mert az a kérdés fontos az Ön ügyfeleinek.

BÍZZA RÁNK ÜGYFÉLSZOLGÁLATI FELADATAIT. ÜGYFELEI ELÉGEDETTEK LESZNEK.

Rólunk
MONDTÁK:

VEGYE FEL VELÜNK A KAPCSOLATOT!



    Amikor az Ön leendő ügyfelei vásárolni szeretnének Öntől, akkor megválaszoljuk, hogy:

    • Mikor van nyitva az üzlet?
    • Van-e a termék raktáron?
    • Ha nincs, mikor lesz elérhető?
    • Visszahívjuk, ha elérhető lesz a termék.

    Amennyiben bővebb, részletesebb termék információkra kíváncsiak, akkor megszerezzük ezen információkat, és visszajelzünk.

    NEKÜNK FONTOSAK
    AZ ÖN ÜGYFELEI!

    Folyamatosan kommunikálunk meglévő ügyfeleivel.

    Akár ők hívnak, mert:

    • hibát jelentenek be
    • garanciális ügyintézésre van szükségük
    • további kérdéseik vannak a termékkel
    • segítségre van szükségük

    Akár mi hívjuk őket,

    • hogy megkérdezzük, elégedettek voltak-e?-
    • kötelező szerviz időpont miatt
    • alkatrész, vagy kellékanyag utánrendelés miatt
    • adategyeztetések kapcsán
    • termék visszahívás miatt
    • hogy elhívjuk őket a rendezvényére, kiállítására
    • adategyeztetések lebonyolítása

    Megkérdezzük a régen látott, inaktív ügyfeleiket, hogy mire van szükségük.

    kermann-logo



      contact-center-kermannit4
      …:::  Email: contactcenter@kermann.hu | Telefon: +36 (1) 445 1670 | Cím: 1139 Budapest, Röppentyű u. 48.  :::…
      Email: contactcenter@kermann.hu
      Telefon: +36 (1) 445 1670
      Cím: 1139 Budapest, Röppentyű u. 48.