Rendszerintegráció

Rendszerintegráció

A rendszerintegráció lefedi a különféle IT-rendszerek, hardverek és szoftverek összekapcsolását. Egy jól megtervezett és működő IT infrastruktúra biztonságos és hatékony keretet ad az Ön cége számára is. Az integrált IT rendszerek biztosítják a zökkenőmentes kommunikációt, gyors hozzáférést, megbízhatóságot és a holisztikus információkezelést cégén belül.

A Kermann IT teljeskörű rendszerintegrációs szolgáltatást nyújt, kezdve a tanácsadástól egészen a konkrét terv kidolgozásáig és megvalósításáig.

Mikor érdemes IT rendszerintegrációban gondolkodnia?

A következő esetekben biztosan hasznára válhat egy cég számára a rendszerintegráció:

  • Különböző IT rendszerek összehangolása
  • Különálló informatikai rendszerek kommunikációjának kialakítása
  • A munkafolyamatok hatékonyságának és minőségének növelése
  • A kívánt rendszerkörnyezet kialakítása egy másik rendszeren belül
  • Különböző IT szolgáltatások összefűzése egy központi IT rendszerbe
  • Új informatikai rendszer bevezetése meglévő ökoszisztémába
  • Meglévő IT rendszer funkcióbővítése

Rendszerintegráció megoldásaink

Komplett infrastruktúra kialakítása

Meglévő vagy zöldmezős infrastruktúra kialakítása esetén a felméréstől a tervezésen át a kivitelezésig komplett projekteket vállalunk. Számos gyártói minősítéssel rendelkező szakember csapatunk minden területre kiterjedő tudással és sokéves tapasztalattal rendelkezik.

Server/Storage/Networking

Az adatok az üzleti vállalkozások egyik legfontosabb eszközei. Az adatmennyiség rohamos növekedésének köszönhetően a tárolás módja és helye fontosabbá vált, mint valaha. Az IT infrastruktúrának képesnek kell lennie kezelni a folyamatos adatnövekedést teljesítménycsökkenés nélkül. A Kermann IT a piacon jelenleg elérhető legmegbízhatóbb adattárolási megoldásokat biztosítja Önnek, akár infrastruktúra bővítése, akár a meglévő rendszerek modernizációja a cél.

Virtualizáció

Egy modern infrastruktúra elképzelhetetlen virtualizáció nélkül, legyen szó Hyper-V, VMware, vagy Citrix alapú megoldásról. A szükséges kompatibilitási vizsgálatokat követően vállaljuk virtualizációs környezetek kialakítását vagy bővítését. A virtualizáció során olyan rendszereket hozunk létre, amelyek viselkedésüket tekintve úgy működnek, mint egy operációs rendszerrel rendelkező valódi számítógép, azonban fizikailag nem léteznek. Ennek előnye, hogy virtuális környezetben futtatott szoftvereket elválasztjuk a mögöttes hardver erőforrásoktól.

Felhőszolgáltatások

A felhőalapú szolgáltatások célja az alkalmazásokhoz, erőforrásokhoz és szolgáltatásokhoz való könnyű, skálázható hozzáférés biztosítása helyi vagy nyílt hálózatokon keresztül. A futtatott rendszerek megosztott számítástechnikai erőforrásokra támaszkodnak, amelyeknek köszönhetően minimalizálni lehet a leállások kockázatát. A felhőalapú szolgáltatások legnagyobb előnye, hogy dinamikusan módosíthatóak a fejlődő és változó üzleti igényekhez. Az Ön igényeinek megfelelően vállaljuk Office 365 vagy Azure alapú megoldásokkal kialakított hibrid infrastruktúrák, vagy akár teljes mértékben felhő szolgáltatásokból kialakított rendszerek bevezetését is.

Microsoft termékek bevezetése

Legyen szó megbízható és biztonságos vállalati alapinfrastruktúráról, céges levelezésről, csoportmunkáról, vagy egyéb korszerű kommunikációs megoldásokról, a Microsoft piacvezető megoldásokat kínál, melyek segítségével hatékony és korszerű irodai környezet alakítható ki. A Kermann IT minősített szakemberei páratlan szakértelemmel és többéves tapasztalattal tervezik, telepítik és üzemeltetik a Microsoft üzleti megoldásait.

Automatizáció

Mit nyer cége a rendszerintegráció segítségével?

  • Az üzleti folyamatok funkcionalitásának és hatékonyságának javítása a különböző IT rendszerek közötti a gyors információcsere révén.
  • Magas termelékenység a vállalaton belül az összes szervezeti erőforráshoz való hozzáférés révén.
  • Komplett és hatékony munkaszervezés a zökkentőmentes riportolási rendszer révén.
  • Megalapozottabb döntéshozatal a különböző rendszerek és a vállalati területek közötti zökkenőmentes információáramlás révén.

Teljes IT rendszerintegrációs szolgáltatásokat kínálunk, kezdve a tanácsadást és a konzultációt az elsődleges üzleti igények meghatározásáig, valamint a keretek kidolgozását és a megoldások végrehajtását, amelyek a munka fókuszának fokozására és korlátozására szolgálnak egyetlen eszközön belül.

Hisszük, hogy napjainkban a jól működő IT infrastruktúra bármely vállalkozás számára elérhetővé tehető. Legyen szó zöldmezős beruházásról vagy meglévő infrastruktúra bővítésről, gyártófüggetlen megoldásainkkal az ügyfeleink számára optimális, maximálisan integrált, biztonságos IT Infrastruktúra tervezését és kivitelezését kínáljuk.


Keressen minket bizalommal!

Ajánlatainkat cégre szabottan úgy készítjük, hogy a javasolt termék vagy szolgáltatás illeszkedjen a meglévő rendszerbe, hogy ezzel is biztosítsuk a folyamatos és zavartalan működést. Bízunk abban, hogy a közeljövőben az Ön cégét is partnereink között üdvözölhetjük!


IT üzemeltetés és támogatás

IT üzemeltetés és támogatás

A Kermann IT teljeskörű és testreszabott üzemeltetési szolgáltatást nyújt rövid reakcióidőkkel a kis-, közepes-, és nagyvállalatok számára egyaránt, akár 7×24-es rendelkezésre állás mellett. Korszerű távelérési megoldások segítségével üzemeltető csapatunk rendkívül rövid reakcióidők mellett kezdi meg a hibaelhárítási folyamatot már L1 Helpdesk szinten. Proaktív üzemeltetési szolgáltatásunk során különböző monitoring és menedzsment rendszerek alkalmazásával felügyeljük ügyfeleink informatikai infrastruktúráit, ennek köszönhetően még azelőtt értesülünk ügyfeleink rendszereiben várható hibákról mielőtt a felhasználók észlelnék a problémát. A távolról nem megoldható hibák esetén szerződésben vállalt reakcióidők mellett helyszíni megjelenéssel folytatjuk a hibaelhárítást.

IT üzemeltetés elemei

IT üzemeltetési szolgáltatásunk során a Level 1-2-3 modellt alkalmazzunk:

  • Level 1: Helpdesk csapatunk, illetve kihelyezett desktop üzemeltető kollegáink alkotják, akik a hiba felvételét követően azonnal megkezdik az elhárítást;
  • Level 2: szakembereink jellemzően a hálózati és szerver oldali infrastruktúra üzemeltetéséért felelnek;
  • Level 3: mérnökeink elsősorban üzemeltetés támogatási és projekt jellegű feladatokban vesznek részt.

A szolgáltatás részeként felmérjük és dokumentáljuk ügyfeleink IT infrastruktúráját. Az így elkészült rendszerdokumentációt pedig folyamatosan naprakészen tartjuk.

Távelérésen alapuló üzemeltetési szolgáltatásunk mellett igény esetén akár folyamatos helyszíni jelenlétet is biztosítunk. Üzemeltetési tevékenységünket professzionális ticketing rendszerünkben adminisztráljuk, de igény esetén természetesen az ügyfél saját jegykezelőrendszerében is rögzítjük a hozzánk beérkező bejelentéseket.

IT támogatás

Üzemeltetés támogatási szolgáltatásunk során lehetőség van vállalkozása meglévő üzemeltető csapatának szakértői támogatására is, ami kiterjedhet a komplett informatikai infrastruktúrára vagy akár csak részterületek (LAN eszközök, tűzfalak, szerverek, adattárolók) támogatására is. Számos gyártói minősítéssel és sokéves tapasztalattal rendelkező mérnökeink havi órakeretes elszámolással állnak ügyfeleink rendelkezésére.


Keressen minket bizalommal!

Ajánlatainkat cégre szabottan úgy készítjük, hogy a javasolt termék vagy szolgáltatás illeszkedjen a meglévő rendszerbe, hogy ezzel is biztosítsuk a folyamatos és zavartalan működést. Bízunk abban, hogy a közeljövőben az Ön cégét is partnereink között üdvözölhetjük!


IT ügyfélszolgálat kiszervezés

IT ügyfélszolgálat kiszervezés

Az ügyfélszolgálat (helpdesk) a legjobb hozzáadott értéke lehet egy szolgáltatásnak, ami bizalmat épít a felhasználók körében a szolgáltatás megvásárlását követően is. Amennyiben cégében nincs meg a megfelelő emberi és technikai erőforrás egy profi ügyfélszolgálat üzemeltetésére, a kiszervezés lesz a megoldás.

A Kermann IT vállalja az Ön cége ügyfélszolgálatának (helpdesk) kiszervezett, teljeskörű üzemeltetését. Legyen szó ERP, CRM vagy HR menedzsment megoldásról, felhő- vagy dobozos szoftverekről, mobil- vagy webalkalmazásról, a Kermann IT megszervezi, felépíti és üzemelteti az ezekhez szükséges informatikai ügyfélszolgálatot. Ezen felül segít az alkalmazottai által használt vállalati alkalmazásokkal és rendszerekkel kapcsolatos felhasználói támogatásban is.

A Kermann IT Helpdesk csapata segít a mindennapi IT problémák megoldásában, illetve ügyfeleink további IT szolgáltatóival való hatékony együttműködésben. Csapatunk vállalja ügyfeleink különböző IT szolgáltatói felé történő hibabejelentések és változáskérések továbbítását és ellenőrzését.

Mit nyer cége a Kermann IT segítségével?

Mélyreható informatikai háttérrel rendelkezünk

A rendszerintegrációban, informatikai tanácsadásban és a hálózattervezésben és az egyéb IT-infrastruktúra-szolgáltatásokban szerzett sokéves tapasztalattal messze túlmutatunk a szoftverproblémák kezelésére vonatkozó utasítások követésén. Megértjük a szoftvert kívülről-belülről, és ezeket az ismereteket alkalmazzuk az ügyfélszolgálati folyamatok tervezésére és a szoftverrel kapcsolatos kérdések hatékony kezelésére.

Igazodunk a különböző felhasználói szintekhez

Ügyfélszolgálati szolgáltatásunkat a felhasználói kategóriákhoz igazítjuk. Egyaránt kezeljük az új felhasználók által jelentett egyszerűbb kérdéseket, továbbá kivizsgáljuk és megoldjuk a tapasztaltabb felhasználók bonyolultabb kérdéseit is. Munkatársaink az előre meghatározott folyamatoknak megfelelően a beérkező bejelentéseket rendszerezik, elemzik, kezelik és amennyiben a hatáskörükbe tartozik, távolról megoldják (First level support).

Számos IT projektekben vettünk már részt

Számtalan rövid és hosszú távú projektben vettünk részt mind informatikai, mind nem informatikai vállalatokkal, és tudjuk, hogyan lehet hatékony együttműködést létrehozni egy csapaton belül. Biztosítjuk ügyfélszolgálati szakembereink sikeres együttműködését a szoftverfejlesztőkkel, a hálózati és alkalmazás-rendszergazdákkal, a minőségbiztosítási csoport tagjaival és más szakemberekkel, akár házon belül, akár külsőleg, garantálva, hogy minden kérdést a megfelelő szakember kezel.

A kiszervezett ügyfélszolgálat (helpdesk) elemei

Helpdesk csapatunk tagjai kihelyezett szegedi telephelyünkön fogadják a felhasználók hívásait. Korszerű call center rendszerünknek köszönhetően egyetlen elérhetőségen keresztül folyamatosan rendelkezésre állunk. A megszokott 8 és 17 óra közötti munkaidőn kívül, ügyeleti rendszerben a nap 24 órájában, akár munkaszüneti napokon is fogadjuk ügyfeleink bejelentéseit, előzetes megállapodás szerint.

Kiszervezett ügyfélszolgálati megoldásunk főbb elemeit:

  • Igény szerint akár 7/24-es elérhetőséget is biztosítunk.
  • Telefonon és e-mailen is fogadni tudjuk a felhasználók kérdéseit.
  • Saját ticketing rendszerrel rendelkezünk, de igény szerint meglévőt is tudunk implementálni.
  • Akár L1-es szintű hibaelhárítást is ellátunk üzemeltetési szolgáltatásunk során.
  • Zöldszámos szolgáltatás üzemeltetése
  • Garanciális ügyintézés lekezelése
  • Heti vagy havi riportokat biztosítunk szolgáltatásunkról.
  • Igény szerint akár ügyfeleink további szolgáltatóival folytatott kommunikációjában is részt tudunk venni.

Egy csatornás kommunikáció ügyfeleinkkel: minden beérkező hibabejelentést és kérést a Helpdesk csapatunk kezel, a bejelentést követően azonnal adminisztrálják a ticketing rendszerben, így nyomon követhető és visszakereshető a hibaelhárítási folyamat.


Keressen minket bizalommal!

Ajánlatainkat cégre szabottan úgy készítjük, hogy a javasolt termék vagy szolgáltatás illeszkedjen a meglévő rendszerbe, hogy ezzel is biztosítsuk a folyamatos és zavartalan működést. Bízunk abban, hogy a közeljövőben az Ön cégét is partnereink között üdvözölhetjük!


IT tanácsadás

IT tanácsadás

Az információs technológiában a hangsúly már nem a bonyolult mechanizmusokon van, hanem az zökkenőmentes működésnek köszönhető eredményeken és szinergián. A hatékonyan működő IT infrastruktúra minden modern vállalkozás működésének egyik alappillére.

IT tanácsadó csapatunk által szerzett ismeretek és tapasztalatok számos projektet vittek sikerre az elmúlt évek során. Megoldásaink és javaslataink helyességét rendre visszaigazolják megbízóink. Elégedettségük és sikerük az üzleti életben a legjobb referencia a számunkra.

Fenntartható és hatékony üzleti megoldásokat szállítunk

Fontosnak tartjuk, hogy támogassuk ügyfeleinket informatikai rendszereik hatékony felhasználásában, illetve a megfelelő fejlesztési irányok meghatározásában. Célunk, hogy hatékony informatikai háttér kialakításával járuljunk hozzá megbízóink munkájához és sikeréhez.

IT tanácsadási szolgáltatásunk keretein belül az alábbi tevékenységekkel segítjük ügyfeleinket:

Konzultáció

Pontosan azt kapja, amire szüksége van. Ennek megállapítására felmérünk, elemzünk, kérdezünk és gondolkodunk.

Konszolidáció és modernizáció

Egyszerűsítjük a komplex projekteket és megóvjuk értékes üzleti adatait. Tapasztalt IT tanácsadó csapatunk segítségével egy biztonságos és könnyen elérhető technológiai platformot hozunk létre, amely maximálisan támogatja üzleti céljait.

Rendszeroptimalizálás

Mindig lehet javítani egy rendszeren! Szakértőink átvizsgálják jelenlegi IT infrastruktúráját és feltárják azokat a pontokat, amelyekben további fejlődési potenciál lakozik. Zökkenőmentessé alakítjuk vállalkozását a versenyképesség növelése érdekében.

IT stratégia kidolgozása

Segítünk szervezete informatikai stratégiájának meghatározásában és összehangolásában, a megfelelő készségek és szakértelem biztosításában. Meghatározzuk a jövő irányát és segítünk odajutni.


Keressen minket bizalommal!

Ajánlatainkat cégre szabottan úgy készítjük, hogy a javasolt termék vagy szolgáltatás illeszkedjen a meglévő rendszerbe, hogy ezzel is biztosítsuk a folyamatos és zavartalan működést. Bízunk abban, hogy a közeljövőben az Ön cégét is partnereink között üdvözölhetjük!


Beszerzés és logisztika

Beszerzés és logisztika

Minden vállalat életében kiemelten fontos, hogy a legjobb minőséget képviselő informatikai eszközök szolgálják ki dolgozókat a mindennapi munkavégzés során. A Kermann IT beszerzési csapata garantálja, hogy megrendelőinket piacvezető gyártók rendkívül megbízható termékeivel szolgálja ki a lehető legrövidebb szállítási idővel. Legyen szó hardver- vagy szoftverbeszerzésről, gyártói partnerségeinknek és kiterjedt beszállítói hálózatunknak köszönhetően a lehető legkedvezőbb áron szállítjuk a megrendelt tételeket.

Igény esetén sok éves tapasztalatainkon alapuló javaslatainkkal támogatjuk ügyfeleink beszerzési folyamatait.

Közbeszerzés

A központosított közbeszerzés hatálya alá tartozó kötelezett és önként csatlakozó intézmények számára az alábbi hatályos keretmegállapodásainkon keresztül állunk rendelkezésre:

Szerverek és tárolók, valamint ezekhez kapcsolódó szolgáltatások beszerzése (x86) (KM0103SRVT17)

Hálózati aktív eszközök beszerzése és kapcsolódó szolgáltatások teljesítése-2018 (KM0103NET18)


Keressen minket bizalommal!

Ajánlatainkat cégre szabottan úgy készítjük, hogy a javasolt termék vagy szolgáltatás illeszkedjen a meglévő rendszerbe, hogy ezzel is biztosítsuk a folyamatos és zavartalan működést. Bízunk abban, hogy a közeljövőben az Ön cégét is partnereink között üdvözölhetjük!


Hálózattervezés

Hálózattervezés

A hálózattervezés magába foglalja az ügyfél informatikai hálózattal kapcsolatos pontos igényeinek felmérését, megoldási javaslat kidolgozását, majd a tervek alapján történő kialakítást. A teljes hálózat kialakításában fontos szerepet játszik a megfelelő és pontos tervezés, ami figyelembe veszi a technológiai lehetőségeket és a megbízó igényeit is egyaránt.

A hálózattervezés a következőkre terjed ki

  • logikai térkép készítés
  • kábelezés felépítése
  • hálózati eszközök mennyisége, típusa és elhelyezkedése
  • IP címzési struktúra
  • hálózati biztonsági architektúra felépítése

Magas szintű gyártói minősítéssekkel és több évtizedes szakmai tapasztalattal rendelkező szakembereink részvételével megtervezzük és kivitelezzük cége komplett informatikai hálózatát.

Támogatást nyújtunk a hálózati rendszerek hibabehatárolásában, felderítésében (tesztelés, adatgyűjtés, mérés, monitorozás), illetve ezek kiértékelését követően a megfelelő javaslatok, tervek elkészítésében.

Amit a hálózattervezés és kivitelezés során során biztosítunk

  • a legkorszerűbb réz és optikai, kül- és beltéri LAN kábelezési rendszerek tervezését és kivitelezését, mérési jegyzőkönyvvel és dokumentációval
  • meglevő vezetékes, illetve vezeték nélküli (wireless) hálózatok felülvizsgálatát, mérését
  • akár több telephelyes számítógép-hálózatok kialakítását, telephelyek közötti, illetve kliens VPN hálózatok kialakítását
  • UTM és határvédelmi eszközök telepítését
  • Layer 2 és Layer 3 hálózatokat, virtuális hálózatokat (VLAN), valamint vezeték nélküli hálózatokat (WLAN) magába foglaló komplex hálózatok megtervezését, kivitelezését és felügyeleti rendszerének kialakítását, meglévő rendszerek felülvizsgálatát
  • VoIP rendszerek tervezését, beüzemelését, és üzemeltetését


Keressen minket bizalommal!

Ajánlatainkat cégre szabottan úgy készítjük, hogy a javasolt termék vagy szolgáltatás illeszkedjen a meglévő rendszerbe, hogy ezzel is biztosítsuk a folyamatos és zavartalan működést. Bízunk abban, hogy a közeljövőben az Ön cégét is partnereink között üdvözölhetjük!