IT ÜGYFÉLSZOLGÁLAT KIS-ÉS KÖZÉPVÁLLALATOKNAK HAVI 3000 FT-ÉRT
IT ÜGYFÉLSZOLGÁLAT KIS-ÉS KÖZÉPVÁLLALATOKNAK 3000 FT-ÉRT
Nem indul el egy program, lefagy a számítógép, hibaüzenetek jelennek meg?
EZEK A PROBLÉMÁK MINDENNAPOSAK EGY VÁLLALKOZÁS ÉLETÉBEN, ÉS RENGETEG NEHÉZSÉGET OKOZNAK.
A Kermann IT távoli ügyfélszolgálata a hibák 70%-át 30 percen belül megoldja, így Ön az igazán fontos dolgokkal foglalkozhat.
Nem indul el egy program, lefagy a számítógép, hibaüzenetek jelennek meg?
EZEK A PROBLÉMÁK MINDENNAPOSAK EGY VÁLLALKOZÁS ÉLETÉBEN, ÉS RENGETEG NEHÉZSÉGET OKOZNAK.
A Kermann IT távoli ügyfélszolgálata a hibák 70%-át 30 percen belül megoldja, így Ön az igazán fontos dolgokkal foglalkozhat.
Van 5 jó érvünk, miért érdemes ránk bízni az IT üzemeltetést:
AZ IT PROBLÉMÁK HELYETT
FÓKUSZÁLJON AZ IGAZÁN FONTOS FELADATOKRA!
Teljeskörű és testreszabott IT ügyfélszolgálat rövid reakcióidőkkel.
#1
Kis-és közepes vállalatoknak nyújtunk nagyvállalati színvonalú IT Helpdesket.
#2
Szakmai tapasztalat minden IT problémára, 35 fős csapattal. Mindig van, aki tud segíteni Önnek.
#3
A problémák 70%-át kollégáink 15 percen belül megoldják távoli hozzáféréssel. ezzel időt és pénzt takarít meg Önnek!
#4
Munkaidőben, havi 3000 Ft-ért felhasználónként, már 10 munkaállomástól. Számoljon utána, az Ön cégének hány gépe van?
#5
Hiszünk a minőségben, akár az általunk ajánlott megoldásokról, akár az elvégzett munkánkról van szó.
VEGYE FEL VELÜNK A KAPCSOLATOT!
Van 5 jó érvünk, miért érdemes ránk bízni az IT üzemeltetést:
Van 5 jó érvünk, miért érdemes ránk bízni az IT üzemeltetést:
#1
Kis-és közepes vállalatoknak nyújtunk nagyvállalati színvonalú IT Helpdesket.
#2
Szakmai tapasztalat minden IT problémára, 35 fős csapattal. Mindig van, aki tud segíteni Önnek.
#3
A problémák 70%-át kollégáink 15 percen belül megoldják távoli hozzáféréssel. ezzel időt és pénzt takarít meg Önnek!
#4
Munkaidőben, havi 3000 Ft-ért felhasználónként, már 10 munkaállomástól. Számoljon utána, az Ön cégének hány gépe van?
#5
Hiszünk a minőségben, akár az általunk ajánlott megoldásokról, akár az elvégzett munkánkról van szó.
VAN 5 JÓ ÉRVÜNK, MIÉRT ÉRDEMES RÁNK BÍZNI AZ IT ÜZEMELTETÉST:
#1
Kis-és közepes vállalatoknak nyújtunk nagyvállalati színvonalú IT Helpdesket.
#2
Szakmai tapasztalat minden IT problémára, 35 fős csapattal. Mindig van, aki tud segíteni Önnek.
#3
A problémák 70%-át kollégáink 15 percen belül megoldják távoli hozzáféréssel. ezzel időt és pénzt takarít meg Önnek!
#4
Munkaidőben, havi 3000 Ft-ért felhasználónként, már 10 munkaállomástól. Számoljon utána, az Ön cégének hány gépe van?
#5
Hiszünk a minőségben, akár az általunk ajánlott megoldásokról, akár az elvégzett munkánkról van szó.
MUNKAÁLLOMÁSONKÉNT 3000 FT-OS HAVI DÍJUNK AZ ALÁBBI TEVÉKENYSÉGEKET FOGLALJA MAGÁBA:
- Felhasználók támogatása távolról munkanapokon 5*8 órában
- Windows-os kliens környezettel, Office alkalmazásokkal, vírusvédelemmel kapcsolatos és egyéb számítástechnikai hibák elhárítása
- Új alkalmazások telepítése és beállítása
- Felhasználói fiókok és jogosultsági beállítások kezelése
- Levelezőrendszerek kliens oldali beállítása
- Desktop oldali nyomtatóbeállítások kezelése
MUNKAÁLLOMÁSONKÉNT 3000 FT-OS HAVI DÍJUNK AZ ALÁBBI TEVÉKENYSÉGEKET FOGLALJA MAGÁBA:
- Felhasználók támogatása távolról munkanapokon 5*8 órában
- Windows-os kliens környezettel, Office alkalmazásokkal, vírusvédelemmel kapcsolatos és egyéb számítástechnikai hibák elhárítása
- Új alkalmazások telepítése és beállítása
- Felhasználói fiókok és jogosultsági beállítások kezelése
- Levelezőrendszerek kliens oldali beállítása
- Desktop oldali nyomtatóbeállítások kezelése
MUNKAÁLLOMÁSONKÉNT 3000 FT-OS HAVI DÍJUNK AZ ALÁBBI TEVÉKENYSÉGEKET FOGLALJA MAGÁBA:
A SZOLGÁLTATÁS TOVÁBBI JELLEMZŐI:
- Egycsatornás hibabejelentés és élő hiba állapot jelentés
- Bejelentések rögzítése és nyomon követése a Kermann saját jegykezelő rendszerében, melyhez igény esetén közvetlen hozzáférést is biztosítunk ügyfeleink számára
- Hardverhibák továbbítása a megfelelő gyártói szerviz partnerek felé
- Üzemeltetési tevékenységünkről minden hónap elteltével havi riportot küldünk emailben
BÍZZA RÁNK IT RENDSZERÉT:
MI RENDET RAKUNK,
ÉS BIZTOSÍTJUK AZ INFORMATIKAI HÁTTÉR GÖRDÜLÉKENY MŰKÖDÉSÉT.
A SZOLGÁLTATÁS TOVÁBBI JELLEMZŐI:
- Egycsatornás hibabejelentés és élő hiba állapot jelentés
- Bejelentések rögzítése és nyomon követése a Kermann saját jegykezelő rendszerében, melyhez igény esetén közvetlen hozzáférést is biztosítunk ügyfeleink számára
- Hardverhibák továbbítása a megfelelő gyártói szerviz partnerek felé
- Üzemeltetési tevékenységünkről minden hónap elteltével havi riportot küldünk emailben
BÍZZA RÁNK IT RENDSZERÉT:
MI RENDET RAKUNK,
ÉS BIZTOSÍTJUK AZ INFORMATIKAI HÁTTÉR GÖRDÜLÉKENY MŰKÖDÉSÉT.
VEGYE FEL VELÜNK A KAPCSOLATOT!
VEGYE FEL VELÜNK A KAPCSOLATOT!
TOVÁBBI LEHETŐSÉGEK
Amennyiben a fenti csomagajánlatnál széleskörűbb szolgálatásra van szüksége, kérje árajánlatunkat IT üzemeltetésre!
Szerverek – Tűzfalak – Hálózati berendezések – Mentési rendszerek – Felhőszolgáltatások