A magyar tulajdonú és budapesti központú Kermann IT Solutions Nyrt. Magyarország egyik legdinamikusabban fejlődő IT szolgáltató középvállalata, mely 6 milliárd forintot meghaladó árbevétellel, és több mint 100 fős létszámmal büszkélkedhet. IT üzletágunk küldetése, hogy mind a kis-, közép és nagyvállalati szegmens számára professzionális szolgáltatásokat nyújtson az IT infrastruktúrák kialakítása és üzemeltetése terén. Ha érdekel az informatika és szeretnéd velünk együtt építeni a karrieredet, valamint egy jó csapat tagja lenni, jelentkezz bátran az alábbiak figyelembevételével Service Desk munkatárs pozícióba.

Service desk munkatárs (általános VAGY folyamatos munkarend)

Ezek lennének a fő feladataid:

  • ügyfelektől érkező bejelentések kezelése
  • bejelentések rögzítése, adminisztrációja és végigkövetése
  • bejelentések prioritásának meghatározása, kategorizálása
  • felhasználói, illetve kliens oldali L1 szintű hibák megoldása távmenedzsmenttel, telefonos segítségnyújtással
  • magasabb szintű problémák továbbítása a megfelelő megoldó csoportok felé, állapotkövetés
  • felhasználói fiókok, jogosultságok kezelése

Te vagy az ideális jelöltünk, ha

  • erős affinitásod, szakmai érdeklődésed van az informatika iránt
  • ismered a kliens oldali általános szoftverkörnyezetet
  • otthonosan mozogsz a Windows operációs rendszerekben és az MS Office alkalmazásokban
  • alapszinten ismered a hardware-eket, elsősorban asztali PC és notebook területen
  • szereztél már tapasztalatot felhasználói fiókok kezelésében, Windows Server Active Directory környezetben
  • jól tudsz kommunikálni angolul szóban és írásban egyaránt
  • nagyszerűen kommunikálsz és nyugodtan kezeled a konfliktusos helyzeteket
  • fontos, hogy jól tudd kezelni a felmerülő problémákat; önállóan akard és tudd megtalálni a megoldást a rendelkezésedre álló, részletes segédanyagokból
  • nélkülözhetetlen, hogy jól tudj dokumentálni, precíz legyél, és jól le tudd követni a folyamatokat
  • nekünk az ügyfél a legfontosabb, ezért elengedhetetlen, hogy Te is átérezd a problémáját!

A kiválasztásunknál előnyt jelent, ha

  • informatikai/mérnöki szakirányú felsőfokú végzettséggel rendelkezel
  • dolgoztál már 1-2 évet hasonló területen (helpdesk/ügyfélszolgálat)
  • fel tudsz mutatni hálózati / ITIL ismereteket

Várjuk a jelentkezésedet, ha szeretnél / szeretnéd

  • egy stabil, jól prosperáló cégnél dolgozni
  • jókat bulizni tervezett / spontán csapatprogramok alkalmával (jófejség faktor 1000% 😊)
  • születésnapi szabadnapot
  • hűség extra béremeléssel ünnepelni az első évfordulóidat nálunk
  • általános VAGY folyamatos munkarend szerint Általános munkarend napi 8 órás munkaidőt jelent hétfőtől péntekig, melyhez betanulás után heti 2 nap home office lehetőséget biztosítunk. A folyamatos munkarend során napi 12 órát szükséges dolgozni, beosztás függvényében 7-19 vagy 19-7 óra között hozzávetőleg havi 11-14 napon, valamint betanulás után home office lehetőséget biztosítunk. Jelentkezésnél kérjük megadni, hogy mely munkarend érdekel.

 

Munkavégzés helye: 1139. Budapest, Röppentyű u. 48. címen található irodánk

Kategória: IT
Típus: Teljes munkaidő
Lokáció: Budapest

Jelentkezés állásra

Feltölthető file típusok: .pdf, .doc, .docx