Helpdesk munkatárs

A tőzsdén jegyzett, magyar tulajdonú és budapesti központú Kermann IT Solutions Nyrt. Magyarország egyik legdinamikusabban fejlődő IT szolgáltató középvállalata. 11 milliárd forintot meghaladó árbevétellel, és közel 100 fős létszámmal büszkélkedhet.  

IT üzletágunkkal küldetésünk, hogy a legjobb és legbiztonságosabb hazai IT infrastruktúrákat alakítsuk ki, fejlesszük és üzemeltessük összehangoltan kis-, közepes és nagyvállalatok számára. Szolgáltatásunk különlegességét a piacvezető gyártókkal való együttműködés, a szakembereink által felhalmozott több évtizedes értékes tapasztalat, a folyamatos szakmai fejlődés szem előtt tartása adja. Ha Te is szeretnél ehhez az értékközösséghez tartozni, most itt a lehetőség csatlakozni az alábbi pozícióban. 

 

Feladatkörök: 

  • ügyfelektől érkező bejelentések kezelése 
  • bejelentések rögzítése, adminisztrációja és végig követése 
  • bejelentések prioritásának meghatározása, kategorizálása 
  • felhasználói, illetve kliens oldali L1 szintű hibák megoldása távmenedzsmenttel, telefonos segítségnyújtással 
  • magasabb szintű problémák továbbítása a megfelelő megoldó csoportok felé, állapotkövetés 
  • felhasználói fiókok, jogosultságok kezelése 

Elvárások: 

  • erős affinitás, szakmai érdeklődés az informatika iránt 
  • kliens oldali általános szoftverkörnyezet ismerete 
  • Windows operációs rendszerek és MS Office alkalmazások alapos ismerete 
  • hardware alapismeretek, elsősorban asztali PC és notebook területen 
  • Windows Serveres Active Directory környezetben felhasználói fiókok kezelésében szerzett tapasztalat 
  • aktív középfokú angol nyelvismeret szóban és írásban 
  • jó kommunikációs képesség 
  • jó dokumentálási készség, precizitás 
  • ügyfélközpontúság 

Előnyök: 

  • informatikai/mérnöki szakirányú felsőfokú végzettség 
  • 1-2 éves hasonló területen (helpdesk/ügyfélszolgálat) szerzett tapasztalat 
  • hálózati ismeretek 
  • ITIL ismeretek 

Ajánlatunk: 

  • Egy stabil, jól prosperáló céghez való tartozást, 
  • Közvetlen és transzparenciára törekvő vezetőséget 
  • Igazán klassz közösséget: pizzázós, társasjátékozós klubdélutánok, közös bringázások, síelések, sörözések, több napos céges szintű csapatépítők, humor minden mennyiségben 
  • Születésnapon extra szabadnapot 
  • Hűség béremelést az 1 éves céges évfordulóidon 
  • Üzletági sikeresség esetén további bónusz lehetőséget 
  • Munkavégzéshez biztosított megfelelő eszközöket: notebook, mobiltelefon, mobilnet stb. 
  • Napi 8 órás, határozatlan idejű munkaszerződést 
  • 2 nap home office lehetőséget a betanulást követően 

Munkavégzés helye: 1139. Budapest, Röppentyű u. 48. címen található irodánk 

Job Category: IT
Job Type: Full Time
Job Location: Budapest

Jelentkezés

Fájl formátumok: .pdf, .doc, .docx